Skip to content Skip to footer

Finančno izobraževanje

Predavanja praktične finančne pismenosti. Predavanja in delavnice prilagodimo starosti, kontekstu in ciljem skupine, od osnov proračuna in varčevanja do odgovorne rabe kreditov, zavarovanj in prvih naložb. Fokus je na konkretnih primerih, vprašanjih udeležencev in znanju, ki ga lahko uporabijo že naslednji dan.

Ponudba programov

01
Predavanja za srednje šole
  • Cilj: Osnove osebnih financ in odgovorno ravnanje z denarjem.

  • Teme: varčevanje in cilji, kartice/krediti, zavarovanja, spletne prevare, prvi zaslužki.

  • Format: 45–90 min 

  • Rezultat: Učenci razumejo osnovne pojme, znajo narediti preprost mesečni plan in prepoznajo ključna tveganja.

02
Predavanja za fakultete
  • Cilj: Prehod iz študija v prvo službo. Osebne finance in “prva leta”.

  • Teme: prvi proračun, rezervni sklad, krediti (stanovanjski/študentski), zavarovanja za odrasle, osnove vlaganja, davki in pogodbe.

  • Format: 60–120 min 

  • Rezultat: Študenti/absolventi dobijo realen, vzdržen načrt prvih finančnih odločitev.

03
Predavanja za podjetja
  • Cilj: Finančno dobro počutje zaposlenih = manj stresa, več fokusa.

  • Teme: mesečni proračun, krediti in obresti, zavarovanja in kritja, varčevanje in dolgoročni cilji, finančne prevare, koristna orodja.

  • Format: 60–90 min 

  • Rezultat: Zaposleni dobijo jasne smernice, nadrejeni pa povzetek udeležbe in priporočila za nadaljevanje.

Kako poteka sodelovanje

Korak 1

Povpraševanje & kratek klic

Uskladimo cilje, publiko, trajanje, format (predavanje/delavnica/webinar) in termin. Zberemo posebne zahteve (npr. program šole, interni pravilniki, branding).

Korak 2

Prilagoditev vsebine

Pripravimo agendo, primere in gradiva po meri skupine (starost, poklic, izkušnje). Pošljemo načrt v potrditev in predlog interaktivnih vaj/ankete.

 

Korak 3

Izvedba

Interaktivno predavanje ali delavnica, fokus na vprašanjih in praktičnih vajah. Po potrebi več terminov (dopoldne/popoldne) ali hibrid (v živo + online).

Vprašanja in odgovori

Da. Predhodno uskladimo cilje in pripravimo primere za vašo publiko.

 

Od 20 do 200+.

 

Da, tudi o tem se pogovorimo, ko definiramo cilje.

 

Da, preko Zoom/Teams/Meet; zagotovimo snemanje po dogovoru.